Organisationsplan

Organisationsplan

Dette dokument skal give en oversigt over fordelingen af opgaver i og uden for bestyrelsen. Det skal opfattes som et dynamisk dokument, som løbende kan tilpasses opgaverne i klubben og bestyrelsens sammensætning. Derfor er opgaverne dels tildelt en bestemt funktion (f.eks. kasserer) og dels tildelt navngivne personer (f.eks. John).

Formand
1. Ansvarlig for indkaldelser, dagsorden og referater i forbindelse med bestyrelsesmøder og generalforsamling.
2. Udarbejder og fremlægger bestyrelsens beretning for general-forsamlingen.
3. Klubbens primære kontakt til Dansk Skak Union og 2. Hovedkreds, samt Lolland Kommune m.fl.
4. Tilmelding af hold + styrkeliste til holdturneringen.
5. Fastsætter ratingtal for nye medlemmer.
6. Klubbens primære pressekontakt.
7. Administration vedr. børneattester.
8. Udarbejder forslag til aktivitetsplan.
9. Udarbejder oversigt over dommere ved klubholdenes hjemmekampe.
10. Udarbejder oversigt over lukketurnus for klubhuset.
11. Deltager i lukketurnus for klubhuset.
12. Indkøb af gaver – i samarbejde med kassereren.
13. Sekundær ansvarlig for de af klubbens aktiviteter, hvor andre er primære ansvarlige.
Kasserer
1. Varetagelse af klubbens løbende økonomi og regnskab, herunder kassebeholdninger på passende niveau.
2. Udarbejder det årlige regnskab til revisor og generalforsamling.
3. Til- og framelding af medlemmer til Dansk Skak Union.
4. Klubbens sekundære kontakt til Dansk Skak Union og 2. Hoved-kreds.
5. Indkøb af rengøringsremedier m.m.
6. Indkøb af turneringsmaterialer.
7. Indkøber gave til medlemmer ved disses runde fødselsdage (første gang ved 50. år). Indkøb sker i samarbejde med formanden.
8. Udbetaling af kørselsgodtgørelser og klargøring af pengepræmier.
Webmaster
1. Ansvarlig for vedligeholdelse og opdateringer af klubbens webside.
Næstformand
1. Overtager formandens funktioner ved dennes forfald af kortere varighed.
2. Foranlediger indkaldelse til (ekstraordinær) generalforsamling ved formandens forfald af længere varighed.
Finn Kristiansen
1. Foranlediger opfyldning af køleskab med øl og sodavand.
2. Ajourfører regnskab for omsætning (salg) af øl og sodavand m.m.
3. Klargør til hjemmekampe for holdturneringen.
4. Tømmer affaldssæk senest dagen efter afholdte arrangementer.
5. Afleverer tomme dåser og flasker i flaskeautomat.
6. Arrangerer ferieaktiviteter for skoleelever (i samarbejde med Lolland Kommune).
7. Arrangerer juniorers deltagelse i UGP.
8. Arrangerer sammen Henrik Sandberg Jensen og Matthias Rasmussen træning for juniorer og seniorer.
9. Ansvarlig for kursusaktivitet.
10. Ajourfører informationstavler i klubhuset.
11. Ansvarlig for kontakt til skoler og gymnasier i Lolland Kommune.
12. Primær ansvarlig for årlig Klosterturnering.
13. Primær ansvarlig for årlig Lolland-Falster-Mesterskab.
14. Primær ansvarlig for klubmesterskabsturnering i hurtigskak.
15. Holdleder for Maribo 2.
John Kristensen
1. Primær ansvarlig for årlig klubmesterskabsturnering.
2. Primær ansvarlig for juniorstævne (UGP) i Maribo
3. Åbner klubhuset ½ time før alle klubaftener (eller aftaler med vikar ved forfald) og brygger i den forbindelse kaffe.
4. Dommer ved hjemmekampe i holdturneringen.
5. Holdleder for Maribo 1 i holdturneringen.
6. Primær turneringsleder for Maribo Cup.
7. Primær turneringsleder for Sommerturnering.
8. Primær turneringsleder for Klubmesterskabsturnering i lynskak (afholdes i umiddelbar forlængelse af ordinær generalforsamling).
9. Primær ansvarlig for Fredagslyn-turneringer.
John Kristensen
Henrik Sandberg Jensen
1. Arrangerer sammen med Finn Kristiansen og Matthias Rasmussen træning for juniorer og seniorer.
2. Indkøb af øl og vand
Matthias Rasmussen
1. Tilrettelægger sammen med Finn Fjeldhøj besøg fra og hos skakklubben i Bad Schwartau, og er sekundær ansvarlig på selve besøgsdagen.
2. Tilmelding af hold samt udarbejdelse af deltagerliste til pokalturneringen. Arrangerer kørsel til samme turnering.
3. Tilrettelægger sammen med Finn Fjeldhøj besøg fra og hos skakklubben i Bad Schwartau.
4. Ansvarlig for turneringer på onsdage, hvor der ikke er andre aktiviteter.
5. Arrangerer sammen Henrik Sandberg Jensen og Finn Kristiansen træning for juniorer og seniorer.
6. Primær turneringsleder for Maribo Snefornemmelser.
7. Primær turneringsleder for Maribo Forårsfornemmelser.
Per Rasmussen
1. Ansvarlig for vedligeholdelse af udendørs arealer samt vinduespudsning.
Henning Jakobsen
1. Primær ansvarlig for Dag-turnering.
2. Primær ansvarlig for Fredags-EMT.
3. Primær ansvarlig for Weekend-turnering.
Svend Erik Hansen
1. Arrangerer årlig Julefrokost.
2. Indkøb af chokolade og lignende.
Asger Poulsen
1. Ansvarlig for klubbens arkivalier.
2. Holdleder for Maribo 3.
Gert Hansen
1. Primær ansvarlig for Maribo Byturnering
Finn Fjeldhøj
1. Tilrettelægger sammen med Matthias Rasmussen besøg fra og hos skakklubben i Bad Schwartau, og er primær ansvarlig på selve besøgsdagen.
2. Kontaktperson til skakklubben i Bad Schwartau.
Lukketurnus
1. Gert Hansen
2. Matthias Rasmussen
3. Jens Mott
4. Svend Erik Frederiksen
5. Asger Poulsen
6. Finn Kristiansen

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

16.08 | 09:20

Henning Jakobsen har skrevet en rigtig fin pressemeddelelse om det afholdte ÅBEN-HUS-ARRANGEMENT, der blev afholdt lørdag den 14. august 2021.

Finn Kristiansen

...
17.06 | 19:56

Hej alle sammen. Tak for jeres store opbakning til turneringen Skak på landet. jeg vil arbejde for at gøre turneringen til en tilbagevendende begivenhed.

...
10.03 | 14:05

bare der var flere derville skrive her på denne side

...
05.01 | 17:57

Hej Henning !
Velkommen som hjemmesideredaktør for Maribo Skakklubs hjemmeside.
Jeg synes, at sideopsætningen er dejlig overskuelig og nem at finde rundt i.

...
Du kan lide denne side
Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE