Organisationsplan

Organisationsplan

_________________________________________________________________________________ 

Dette dokument skal give en oversigt over fordelingen af opgaver i og uden for bestyrelsen. Det skal opfattes som et dynamisk dokument, som løbende kan tilpasses opgaverne i klubben og bestyrelsens sammensætning. Derfor er opgaverne dels tildelt en bestemt funktion (f.eks. kasserer) og dels tildelt navngivne personer (f.eks. John).

 _________________________________________________________________________________

Post/navn

Opgaver

Formand

  1. Ansvarlig for indkaldelser, dagsorden og referater i forbindelse med bestyrelsesmøder og generalforsamling.
  2. Udarbejder og fremlægger bestyrelsens beretning for general-forsamlingen.
  3. Klubbens primære kontakt til Dansk Skak Union og 2. Hovedkreds, samt Lolland Kommune m.fl.
  4. Tilmelding af hold + styrkeliste til holdturneringen.
  5. Fastsætter ratingtal for nye medlemmer.
  6. Klubbens primære pressekontakt.
  7. Administration vedr. børneattester.
  8. Udarbejder forslag til aktivitetsplan.
  9. Udarbejder oversigt over dommere ved klubholdenes hjemmekampe.
  10. Udarbejder oversigt over lukketurnus for klubhuset.
  11. Deltager i lukketurnus for klubhuset.
  12. Deltager i den årlige hovedrengøring af klubhuset (indendørs og udendørs) i maj måned.
  13. Indkøb af gaver – i samarbejde med kassereren.
  14. Ad hoc-opgaver.
  15. Sekundær ansvarlig for de af klubbens aktiviteter, hvor andre er primære ansvarlige.

Kasserer

  1. Varetagelse af klubbens løbende økonomi og regnskab, herunder kassebeholdninger på passende niveau.
  2. Udarbejder det årlige regnskab til revisor og generalforsamling.
  3. Til- og framelding af medlemmer til Dansk Skak Union.
  4. Klubbens sekundære kontakt til Dansk Skak Union og 2. Hoved-kreds.
  5. Indkøb af rengøringsremedier m.m.
  6. Indkøber gave til medlemmer ved disses runde fødselsdage (første gang ved 50. år). Indkøb sker i samarbejde med formanden.
  7. Udbetaling af kørselsgodtgørelser og klargøring af pengepræmier.
  8. Deltager i den årlige hovedrengøring af klubhuset (indendørs og udendørs) i maj måned.
  9. Ad hoc-opgaver

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

John Kristensen

  1. Åbner klubhuset ½ time før alle klubaftener (eller aftaler med vikar ved forfald) og brygger i den forbindelse kaffe.
  2. Tilmelding af hold samt udarbejdelse af deltagerliste til pokalturneringen. Arrangerer kørsel til samme turnering.
  3. Dommer ved hjemmekampe i holdturneringen.
  4. Indkøb af turneringsmaterialer.
  5. Primær ansvarlig for årlig Klubmestersskabsturnering.
  6. Primær ansvarlig for årlig Klubmestersskabsturnering i lynskak (afholdes i umiddelbar forlængelse af årlig ordinær generalforsamling).
  7. Primær ansvarlig for Fredagslyn-turnering.
  8. Primær ansvarlig for turneringer på onsdage, hvor der ikke er andre aktiviteter.
  9. Primær ansvarlig for Sommerturnering (hurtigskak).
  10. Sekundær ansvarlig for Maribo Cup (hurtigskak).
  11. Sekundær ansvarlig for årlig Klosterturnering.
  12. Sekundær ansvarlig for årlig klubmesterskabsturnering i hurtigskak.
  13. Primær ansvarlig for årligt juniorstævne (UGP) i Maribo.

Finn Kristiansen

  1. Foranlediger opfyldning af køleskab med øl og sodavand.
  2. Ajourfører regnskab for omsætning (salg) af øl og sodavand m.m.
  3. Klargør til hjemmekampe for holdturneringen.
  4. Holdleder for Maribo 2 og Maribo 3.
  5. Dommer ved hjemmekampe i holdturneringen.
  6. Tømmer affaldssæk senest dagen efter afholdte arrangementer.
  7. Afleverer tomme dåser og flasker i flaskeautomat.
  8. Primær ansvarlig for årlig Klosterturnering.
  9. Primær ansvarlig for årlig klubmesterskabsturnering i hurtigskak.
  10. Tilrettelægger sammen med Claus Hansen besøg fra og hos skakklubben i Bad Schwartau, men deltager ikke på besøgsdagen.
  11. Arrangerer ferieaktiviteter for skoleelever (i samarbejde med Lolland Kommune).
  12. Primær ansvarlig for kursusaktivitet i samarbejde med Folkeligt Oplysnings Forbund.
  13. Ajourfører informationstavler i klubhuset.
  14. Primær ansvarlig for kontakt til skoler og gymnasier i Lolland Kommune.

Webmaster

 

  1. Ansvarlig for vedligeholdelse og opdateringer af klubbens webside.
  2. Deltager i bestyrelsesmøder.
  3. Deltager i den årlige hovedrengøring af klubhuset (indendørs og udendørs) i maj måned.

Svend Erik Hansen

  1. Arrangerer årlig Julefrokost.
  2. Indkøb af chokolade og lignende.

 

 

 

 

 

 

 

 

Claus Hansen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ad hoc-opgaver.
  2. Holdleder for Maribo 2 (i kampsituationer).
  3. Tilrettelægger sammen med Finn Kristiansen besøg fra og hos skakklubben i Bad Schwartau, og er primær ansvarlig på selve besøgsdagen.
  4. Finansierer via firma månedlig rengøring.
  5. Deltager i den årlige hovedrengøring af klubhuset (indendørs og udendørs) i maj måned.

Henrik Sandberg Jensen

  1. Arrangerer juniorers træning og deltagelse i UGP.
  2. Åbner klubhuset 15 minutter før al juniortræning (eller aftaler med vikar ved forfald) og brygger i den forbindelse kaffe.
  3. Indkøb af øl og vand.
  4. Deltager i den årlige hovedrengøring af klubhuset (indendørs og udendørs) i maj måned.

Steen Dalgård Jensen

  1. Holdleder for Maribo 1.
  2. Sammen med Per Rasmussen ansvarlig for vedligeholdelse af udendørs arealer samt vinduespudsning.
  3. Deltager i lukketurnus for klubhuset.
  4. Deltager i den årlige hovedrengøring af klubhuset (indendørs og udendørs) i maj måned.
  5. Sekundær ansvarlig for Sommerturnering (hurtigskak).
  6. Primær ansvarlig for Maribo Cup (hurtigskak).

Per Rasmussen

  1. Holdleder for Maribo 5.
  2. Sammen med Steen Dalgård Jensen ansvarlig for vedligeholdelse af udendørs arealer samt vinduespudsning.
  3. Deltager i lukketurnus for klubhuset.
  4. Deltager i den årlige hovedrengøring af klubhuset (indendørs og udendørs) i maj måned.

Henning Jakobsen

  1. Primær ansvarlig for årlig Weekend-turnering.
  2. Primær ansvarlig for årlig Dagturnering.
  3. Primær ansvarlig for Fredags-EMT

Asger Poulsen

  1. Holdleder for Maribo 4.
  2. Deltager i lukketurnus for klubhuset.
  3. Ansvarlig for klubbens arkivalier.

Gert Hansen

  1. Primær ansvarlig for årlig Bymesterskabsturnering.
  2. Primær ansvarlig for årlig Mini-Klosterturnering.
  3. Deltager i lukketurnus for klubhuset.

Jens Mott

  1. Deltager i lukketurnus for klubhuset.

Søren Pedersen

  1. Primær ansvarlig for Lolland-Falster-mesterskabsturneringen (Maribo Sommer EMT).
  2. Kontaktperson til skakklubben i Bad Schwartau, men IKKE ansvarlig for selve arrangementet.
  3. Dommer ved hjemmekampe i holdturneringen.

 

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

12.08 | 11:21

Hej med dig
Min mand og jeg, vil meget gerne lære at spille skak. Er det noget i kan hjælpe os med? Eller kender nogle der kan
Hilsen
Maria paepke
Tel 50255374

...
10.03 | 14:05

bare der var flere derville skrive her på denne side

...
05.01 | 17:57

Hej Henning !
Velkommen som hjemmesideredaktør for Maribo Skakklubs hjemmeside.
Jeg synes, at sideopsætningen er dejlig overskuelig og nem at finde rundt i.

...
28.09 | 13:48
Maribo Byturnering har modtaget 3
Du kan lide denne side