25/2
Som det nok allerede er dig bekendt medfører de forlængede Corona-restriktioner, at der er der lukket for aktiviteter i klubhuset indtil efter påske.
Det betyder, at vi er nødsaget til at ændre
aktivitetsplanen, således at der spilles 4 runder af klubturneringen i april måned, og at sidste runde spilles i den anden uge i maj, dog således at der bliver mulighed for at spille udsatte partier i den forudgående uge i maj.
Vi har ladet Maribo Cup udgå.
Såvel Klosterturnering som LF-Mesterskabet skubbes en smule.
Det er så vores håb, at det ikke bliver nødvendigt med yderligere udsættelser. Hvis
det alligevel skulle blive tilfældet, vil færdigspilning af klubturneringen blive højest prioriteret.
Den tilrettede aktivitetsplan fremgår af vores hjemmeside.
- HJÆLP MED AT UNDGÅ KONTINGENTSTIGNING
!!!!
29/12-20
Som det måske er dig bekendt har Dansk Skak Unions hovedbestyrelse besluttet at indstille til førstkommende delegeretmøde, at kontingentet til DSU
forhøjes. Vi kender endnu ikke beløbets størrelse, men formentlig i størrelsesorden kr. 50,00-100,00 årligt.
Hvis forslaget gennemføres, vil det være naturligt, at vi i Maribo
Skakklub forhøjer det vores årlige kontingent med samme beløb, men det vil vi i bestyrelsen gerne undgå. Derfor har vi med interesse set på en indbydelse fra Lolland Kommune til at medvirke i projektet Hold Lolland Ren. Du kan
se nærmere via dette link: www.lolland.dk/holdlollandren
Skakklubbens bestyrelse foreslår, at vi medvirker vedrørende den del, der omfatter
området ved Nørresø.
Området skal så gennemgås for affald hver 3. uge i perioden fra slutningen af april til udgangen af september. Det vil udløse et honorar til klubben på
kr. 7.500,00.
Vi håber, at mange medlemmer vil medvirke til at renholde området. Derfor opfordres DUtil at tilmelde dig til mig snarest muligt og SENEST den 20. januar 2020.
Tilmelding
kan ske ved besvarelse af denne mail, eller ved at kontakte mig på telefon 54 78 11 03 (husk at det er fastnet, hvorfor SMS ikke kan anvendes).
Vi skal helst have mange tilmeldinger, således at vi kan fordele perioderne
på flest mulige personer.
Venlig hilsen og med ønsket om GODT NYTÅR
Finn K.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Succes med salg af julelotteri-lodder
27/12-20
I efteråret 2020 besluttede bestyrelsen at forsøge at hjemtage 100 lodder til Børnehjælpsdagens julelotteri, idet vi kunne returnere usolgte lodder. Vi ville
få et provenue på kr. 12,00 pr. solgt lod.
8 af klubbens medlemmer var villige til at stå for salget.
ALLE 100 lodder er blevet solgt.
Jeg vil derfor udtrykke stor tak til såvel de 8 sælgere som de mange medlemmer,
der købte et lod eller flere.
Salget har medført, at vi nu har fået kr 1.200 mere i klubkassen, hvilket nok kan være tiltrængt i en periode, hvor vores salg af øl og vand m.m. er på et niveau, hvor vi ikke
har stort provenue.
Finn K.